כתבות

7 סיבות שהעסק שלכם צריך אתר אינטרנט

חושבים שאין צורך להקים אתר אינטרנט לעסק ושאפשר להסתפק בעמוד עסקי בפייסבוק ובאינסטגרם? תחשבו שוב. מדוע עסק שלא שם – לא קיים? כל הסיבות להקים אתר לעסק שלכם

אתר אינטרנט הוא פלטפורמה להעברת מסרים שיש לה חשיבות רבה לעסקים קטנים וגדולים. פלטפורמה כזו מאפשרת לכם לעצב את האופן שבו לקוחות תופסים את העסק שלכם מא' ועד ת', רמת דיוק שהמדיה החברתית לא יכולה לספק. מרבית האנשים שמחפשים שירות או מוצר, מצפים שעסק קיים ופעיל יחזיק גם אתר אינטרנט, ויפקפקו באמינות של עסק שפועל רק ברשתות החברתיות. יתרה מזאת, רובם יבקרו באתר שלכם לפני שיחליטו סופית האם לבצע רכישה, ולכן יש לאתר עסקי חשיבות מכרעת בהגדלת מחזור עסקאות של כל עסק.

אין עוררין על כך שאתר אינטרנט יאפשר לעסק שלכם לצמוח ויעלה משמעותית את הסיכוי להכנסות נוספות. אחד הפרמטרים המשמעותיים שתורמים לצמיחת עסק הוא איכות האתר, שתשפיע על התוצאות שתראו בפועל. לא בטוחים עדיין? המשיכו לקרוא.

כל עסק צריך אתר: מדוע חשוב להקים אתר אינטרנט לעסק?

  1. איסוף לידים

לקוחות מחפשים באינטרנט אנשי מקצוע ושירותים ואף עורכים השוואה בין עסקים לפני שהם מקבלים החלטה על רכישה. לכן, מדובר על נתח שוק אדיר של מתעניינים שמוכנים לבצע עסקה. כדי שאותם לקוחות פוטנציאליים יגיעו אל העסק שלכם, הם יצטרכו למצוא אתכם ברשת ולקבל את המידע הדרוש להם על השירותים שאתם מציעים, דרך אתר האינטרנט שלכם.

עסק בעל נוכחות דיגיטלית מבוססת, כלומר בעל אתר אינטרנט, מגדיל מיידית את הסיכויים שלו לקבל לידים ולהמיר פניות לרכישות. אתר אינטרנט יגדיל מכירות ורכישות, יקדם את ערך המותג, יאפשר תקשורת טובה עם לקוחות והעברת מסרים שיווקיים לקהלי יעד.

לאחר שלקוח פוטנציאלי הגיע לאתר שלכם ברשת, הוא יקבל מידע אינפורמטיבי על העסק שלכם, והאתר יאפשר לכם למשוך אותו לבצע פעולה ממשית שתקדם מכירה: להשאיר פרטים, להירשם לרשימת תפוצה, לבצע הזמנות ועוד.

  1. חשיפה

ברגע שהעסק שלכם מקוון ויש לכם אתר המותאם לתנאי קידום אתרים, החשיפה שלכם לקהל עולה באופן דרמטי. כאשר לקוחות פוטנציאליים מחפשים בגוגל מוצר או שירות, יש סיכוי שהאתר שלכם יופיע בתוצאות החיפוש.

החשיפה הזאת מושגת, בין היתר, על ידי אופטימיזציה של האתר לצורכי קידום במנועי חיפוש, מה שנקרא SEO (Search Engine Optimization), המתבצעת על ידי פעולות כמו שימוש במילות מפתח ובניית קישורים, אשר יגדילו את תנועת המבקרים באתר שלכם. את האופטימיזציה הנכונה לקידום האתר שלכם, יוכלו לספק לכם בקלות אנשי מקצוע של SEO.

  1. נראות

הרוב הגדול של לקוחות פוטנציאליים ישפטו את אמינות העסק שלכם על סמך האתר והנראות שלו. אנשים מעוניינים לתקשר עם חברה שהם יכולים לסמוך עליה, ואתר אינטרנט שמעוצב טוב ומספק מידע איכותי הוא הדרך הבטוחה לבסס אמון בין לקוח לבין העסק ולבלוט מעל המתחרים.

למעשה, אתר של עסק הוא הרושם הראשוני שנוצר בקרב לקוחות חדשים ופוטנציאליים. התוכן, העיצוב וחווית המשתמש באתר, משפיעים על החלטות הלקוח והרכישות שלו בכל ענף מקצועי.

נראות האתר משפיעה גם על הזמן הממוצע שלקוח שוהה באתר שלכם ומחפש בו מידע. תוכלו לשלוט על התוכן שאתם בוחרים להציג בו, בין אם מדובר בכתבות טקסט, מדריכי וידאו, קבצי PDF להורדה, גלריית תמונות ועוד.

  1. בניית תדמית באמצעות אתר תדמית

אתר תדמית הוא אתר שמייצג את העסק שלכם, סוג של כרטיס ביקור דיגיטלי, המספק את המידע הנחוץ על השירותים שאתם מספקים, מדגיש את היתרונות שלכם ומעורר את המודעות למותג  ולשירות שאתם מציעים.

באתרי תדמית ניתן למצוא בדרך כלל עמוד אודות, המציג את העסק, את הצוות הפועל מאחוריו, מספק מידע על השירותים שאתם מציעים ובעיקר את דרכי ופרטי יצירת קשר עם העסק, זאת על מנת שלקוחות יוכלו להגיע אליכם. אתר תדמית יכול לכלול גם כתבות ומאמרים שיצרתם (או שיצרו בעבורכם) על תחום העיסוק שלכם.

אתר תדמית יאפשר לכם לשווק את העסק שלכם דיגיטלית באמצעות קידום ממומן של העסק, שעובד יותר טוב מקידום שמוביל לעמודי פייסבוק ואינסטגרם. עמודים ברשתות החברתיות לא מציינים את כל המידע הראשוני הדרוש ללקוח על מנת שהוא ירצה לבצע רכישה מהעסק או לשכור את שירותיו, לעומת זאת אתרי תדמית נועדו בדיוק לשם כך, להעניק ללקוח מידע מלא על העסק שלכם. מלבד קידום ממומן, אתרי תדמית טובים יכולים להשתלב בתוצאות הראשונות בגוגל ולהתחרות מול הגדולים בתחום, כלומר, אתר תדמית איכותי, יוכל לייצר לכם קידום אורגני (לא ממומן) מדויק ואפקטיבי.

  1. עדכונים ללקוחות

אתר אינטרנט של עסק זמין ללקוחות כל השנה, כולל חגים ושבתות, ויתרה מכך, הוא פעיל 24/7, משמע התוכן בו זמין לגולשים בכל עת. המשמעות של כך היא שאתם, כבעלי עסק, תמיד מקיימים אינטראקציה עם הלקוח דרך האתר. דרכו אתם יכולים לפרסם עדכונים על העסק והודעות אקטואליות, כמו מבצעים, מוצרים חדשים או הישגים מקצועיים, בכל זמן שתרצו, מה שמגדיל משמעותית את הסיכוי למכירות ואת החיבור של הלקוח לשירות או למותג.

עדכון האתר עם כל המידע הרלוונטי על העסק, יחסוך לכם זמן רב וישפר את שירות הלקוחות שלכם. לקוחות רבים מתקשרים לעסק כדי לברר  מידע בסיסי לגביו, כמו שעות פעילות, מיקום העסק או זמינות של מוצר או שירות. עדכון שוטף של האתר יאפשר ללקוחות לקבל את כל התשובות אונליין, ללא צורך להתקשר. שמירה על אתר עדכני ורלוונטי, משפרת משמעותית את חוויית המשתמש של הלקוח.

בנוסף, אם באתר שלכם קיימים צ'אטבוטים המופעלים על ידי בינה מלאכותית, הם יוכלו לפתור ללקוחות שלכם בעיות בסיסיות, בכל זמן ובכל שעה, כשהם הכי זקוקים לעזרה, גם אם מדובר באישון לילה.

  1. הצגת תיק עבודות

ודאי לא יפתיע אתכם לגלות שלקוחות מושפעים מתוצאות בשטח, ובעיקר ממה שיש ללקוחות אחרים לומר על העסק שלכם. הצגת תיק עבודות באתר העסק שלכם יכולה לספק להם את שני הדברים: תיק העבודות כולל את רשימת הלקוחות שאתם עובדים איתם, מכתבי תודה שנמסרו לכם, ביקורות שלקוחות כתבו על העסק שלכם, פרסים, הישגים מקצועיים וכמובן, דוגמאות נבחרות של העשייה שלכם.

אתר עסקי עם תיק עבודות הוא דרך מצוינת להרשים לקוחות פוטנציאליים ולספק להם הוכחה ממשית על טיב העסק והכישורים שלכם.

  1. תמורה להשקעה

אתם לא צריכים להיות בעלי ידע טכני כדי לבנות אתר. השאירו זאת למקצוענים והבטיחו לעצמכם החזר טוב יותר על ההשקעה.

 

יחידת zapx מקבוצת zap, מורכבת ממומחים בתחום בניית אתרים וכוללת מחלקת אפיון וסטודיו מקצועי לעיצוב אתרים. מומחי השיווק הדיגיטלי שלzap  הם בעלי הכשרה ב-ux/ui , כלומר חוויות משתמש ועיצוב ממשק המשתמש, ויעזרו לכם להבין את הלקוחות שלכם ולאפיין את האתר המדויק ביותר עבורם ועבור העסק שלכם.

zap-x-img לכתבה הקודמת לכתבה הבאה zap-x-img

יכול לעניין אותך

לכל הפוסטיםzap-x-img

מדוע מסחר אלקטרוני הוא המתנה הכי גדולה עבור העסק שלכם?

הכל על אתרי סחר ואתרי תדמית, שני סוגי אתרי האינטרנט שנהוג להקים לעסקים. למה הם חשובים, מה ההבדל ביניהם ואיך כל אחד מהם יתרום לרווחים של העסק שלכם?

לכתבה המלאה zap-x-img

אתר רספונסיבי לעסקים – המדריך המלא

הכל על אתרי סחר ואתרי תדמית, שני סוגי אתרי האינטרנט שנהוג להקים לעסקים. למה הם חשובים, מה ההבדל ביניהם ואיך כל אחד מהם יתרום לרווחים של העסק שלכם?

לכתבה המלאה zap-x-img

איך תהפכו אתר אינטרנט לאמצעי שיווק נוסף לעסק?

הכל על אתרי סחר ואתרי תדמית, שני סוגי אתרי האינטרנט שנהוג להקים לעסקים. למה הם חשובים, מה ההבדל ביניהם ואיך כל אחד מהם יתרום לרווחים של העסק שלכם?

לכתבה המלאה zap-x-img

UX ו-UI: למה חוויית המשתמש וממשק המשתמש כל כך חשובים לאתר שלכם?

הכל על אתרי סחר ואתרי תדמית, שני סוגי אתרי האינטרנט שנהוג להקים לעסקים. למה הם חשובים, מה ההבדל ביניהם ואיך כל אחד מהם יתרום לרווחים של העסק שלכם?

לכתבה המלאה zap-x-img

אתרי סחר ותדמית – איזה סוג אתר אינטרנט יקדם את העסק שלכם?

הכל על אתרי סחר ואתרי תדמית, שני סוגי אתרי האינטרנט שנהוג להקים לעסקים. למה הם חשובים, מה ההבדל ביניהם ואיך כל אחד מהם יתרום לרווחים של העסק שלכם?

לכתבה המלאה zap-x-img

בוחרים את החבילה שהכי מתאימה לעסק שלכם ועולים לאוויר

לחבילות שלנו

יש לכם שאלה? בואו נדבר!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם...

whatsapp
X

תדמית

Fill in the form below to book a 30 min no-obligation consulting session.

I will reply within 24 hours.

דילוג לתוכן