כתבות

איך תהפכו אתר אינטרנט לאמצעי שיווק נוסף לעסק?

האתר העסקי שלכם הוא בסיס האם אליו אתם מפנים לקוחות שרוצים או חושבים לבצע רכישה – בין אם הם הגיעו אליכם מגוגל, מפייסבוק או ממודעה. כך תתפעלו אותו נכון

אתר אינטרנט הוא המקום אליו ניתן להוביל צרכנים שנחשפו לפרסום הממומן שלכם ולחצו על מודעה כדי לבצע רכישה או לקבל פרטים נוספים.

פרסומים במדיה החברתית צריכים לכלול קישור לאתר שלכם כדי שלקוחות יוכלו לקבל מידע מפורט ולרכוש שירות או מוצר.

אתר מותאם למנוע חיפוש יאפשר לעסק שלכם להתמקם גבוה יותר בעמוד תוצאות החיפוש של גוגל ויביא לכם  יותר תנועה מקוונת לאתר ויותר לידים ומכירות. 

אי אפשר להפריז בחשיבותו של אתר אינטרנט למימוש אסטרטגיית השיווק של העסק שלכם. כל פרסום באינטרנט ופוסט במדיה החברתית צריכים לשלוח את הלקוח הפוטנציאלי לאתר שלכם, על מנת שהוא יוכל לקבל עוד מידע או לשפר את יחס ההמרה שלכם – היחס שבין מספר הגולשים באתר לבין מספר הגולשים שמבצעים רכישה.

כידוע, יש סיכוי גבוה שהלקוחות שלכם מבררים פרטים על העסק שלכם באינטרנט לפני שהם מחליטים על רכישה מקוונת או מגיעים אליכם פיזית. כדי שאותם לקוחות פוטנציאלים המחפשים מידע רלוונטי בגוגל יגיעו לשלב שבו הם חושבים על רכישה, כל תוכן שקשור בעסק שלכם, חייב להיות מוצג במרוכז במקום אחד – בין אם מדובר בתיאורי מוצרים, בתיאורי שירותים, במידע לגבי המותג או בפרטים אודות פעילות העסק.

כיצד אתר עסקי משמש כאמצעי שיווק ואיך תגרמו לו לעלות בתוצאות בגוגל ובפרסומים נוספים?

  • למשוך קהל - אתר אינטרנט הוא דרך ליידע לקוחות פוטנציאליים ולהפנות קהל יעד שמחפש מידע ברשת אל העסק שלכם.
  • הפנייה ממודעות פרסום - האתר העסקי, בין אם מדובר בדף נחיתה או דף מוצר ספציפי, הוא המקום אליו ניתן להוביל צרכנים שנחשפו לפרסום הממומן שלכם, כמו מודעת PPC, ולחצו עליו כדי לבצע רכישה או לקבל פרטים נוספים.
  • אופטימיזציה של שיווק – שימוש בכלים של SEO לקידום אורגני, יאפשר לאתר שלכם להתמקם גבוה יותר בתוצאות מנוע החיפוש גוגל וימקד את קהל היעד שלכם – כך שתשיגו יותר תנועה מקוונת לאתר, ויותר לידים ומכירות.
  • מהסושיאל לאתר - פרסומים במדיה החברתית צריכים לכלול קישור לאתר שלכם כדי שלקוחות יוכלו לקבל מידע מפורט שיניע אותם לרכוש שירות או מוצר.
  • שיווק ממוקד דרך ניוזלטר – ניוזלטר, מייל קבוע שיאגד את המוצרים והשירותים שלכם, יוביל לקוחות לאתר העסק שלכם באמצעות קישור ישיר שיאפשר להם לבצע רכישה מיידית.
  • משאב מידע רציני לקהל – אתר יכול להתבסס כאוטוריטה בתחום מסוים באמצעות פרסום בלוג ומאמרים, מה שבאופן עקיף יסייע משמעותית לשיווק המוצרים והשירותים שאתם מציעים.
  • חסכון בזמן – האתר מספק מידע ומענה לשאלות נפוצות של מתעניינים שאחרי שקוראים באתר את המידע הרלוונטי, כבר לא מטלפנים אליכם, לכן, אתר עסקי משאיר לכם זמן פנוי להתעסק בשיווק ומכירות.

אתר שמתחבר למיתוג של העסק

אתר העסק הוא הרושם הראשוני שלקוחות מקבלים מהמותג שלכם. זו גם הסיבה שאת בניית האתר ועיצובו מומלץ להשאיר לאנשי המקצוע. האתר נותן לצרכנים מושג ברור על מהות המותג שלכם ועל אילו סוגי מוצרים או שירותים אתם מציעים והוא חלק אינטגרלי בבניית התדמית של החברה.

אתר אינטרנט הוא גם אמצעי הכרחי לביסוס אמינות המותג ובניית קשרי לקוחות ארוכי טווח. בשוק הדיגיטלי של היום, עסקים ללא אתר נתפסים כפחות אמינים וככאלה שייתכן ויש להם משהו להסתיר.

הסמכות והמוניטין של המותג שלכם תלויים אף הם באתר שלכם במידה רבה. לקוחות בוחנים את הנראות, המידע וקלות התפעול של האתר שלכם ומחפשים חוות דעת וביקורות מלקוחות קיימים. אתר עסקי מאפשר לכם לשלוט בתוכן שהם נחשפים אליו.

בנוסף, אתר אינטרנט מאפשר לבדל אתכם מהמתחרים; קחו בחשבון שלקוחות משווים בין חברות ומותגים ומחפשים את היתרונות והייחודיות שלכם – אותם תוכלו להציג באתר העסק, בין היתר, דרך יצירת תוכן מותאם אישית.

כרטיס ביקור דיגיטלי

אתר האינטרנט שלכם יכול לכלול דף המתפקד ככרטיס ביקור דיגיטלי. לחילופין, אם כבר יש לעסק שלכם כרטיס ביקור דיגיטלי, תוכלו לקשר אותו לאתר ולשאוב מידע מהאתר לכרטיס.

כרטיס ביקור דיגיטלי הוא דף אינטרט המתפקד כמיניסייט, מיני-אתר המכיל את כל הפרטים החשובים אודות העסק שלכם כמו פרטי התקשרות, כתובת העסק, שירותים שאתם מספקים, קישורים לעמודי הסושיאל העסקיים, המלצות של לקוחות, גלריית תמונות ועוד.

כרטיס ביקור דיגיטלי כולל בדרך כלל אמצעים המניעים לפעולה, כמו טופס או כפתורים ליצירת קשר דרך טלפון, מייל או הפנייה לאתר העסק, כאשר כולם לחיצים, וכן אפשרות לנווט אליכם פיזית דרך קישור לאפליקציית ווייז. כרטיס הביקור הדיגיטלי מרכז את כל הקישורים שלכם ומעודד לקוחות לפנות אליכם בהקלקה פשוטה. את הכרטיס תוכלו לשתף באמצעות ווטסאפ, מייל או רשתות חברתיות.

בדרך כלל, כרטיס ביקור דיגיטלי נשלח ללקוחות פוטנציאליים שכבר פנו לבית העסק וזקוקים לעוד מידע או זמן כדי להגיע להחלטה לגבי רכישה. כרטיס כזה משמש כאמצעי שיווק נוסף לעסק ואיננו תחליף לאתר מקצועי.

דיגיטל כעולם חדש

אתר עסקי הוא לא פחות מאיש מכירות נוסף בעסק – כזה שאף פעם לא ישן ואף פעם לא הולך הביתה. אתר אינטרנט הופך את העסק שלכם לזמין תמידית ומאפשר מכירה או קידום מכירה של מוצרים ושירותים מסביב לשעון – גם אם האתר שלכם איננו אתר מכירות אונליין.

האתר, יחד עם השיווק הדיגיטלי הנכון, הם הדרך להגיע לצרכנים ולתקשר איתם בעולם המודרני. האתר מספק לצרכן את המידע שהוא זקוק לו כדי לקבל החלטה מושכלת לגבי רכישה. שיווק בדיגיטל יוודא שתגיעו לכמה שיותר צרכנים ותעלו את הסיכוי שלכם להגדיל את מחזור המכירות.

פרסום בדיגיטל הוא הפרסום הכי מטורגט וממוקד, לעומת לפרסומים באמצעי תקשורת אחרים כמו טלוויזיה, עיתונים ורדיו, פרסומים המקבילים לירי של המון חצים במקביל, בתקווה שאחד מהם יפגע במטרה. שיווק דיגיטלי הוא אחד הכלים האפקטיביים והנגישים מבחינה כלכלית לקידום עסק או מותג.

השקת אתר מקצועי ומותאם למנועי חיפוש דורשת עבודה מול גורמים מקצועיים.

יחידתzapx  מקבוצת zap מורכבת ממומחים בתחום בניית אתרים. היחידה כוללת סטודיו מקצועי לעיצוב אתרים, מחלקת אפיון לקוח ומומחי שיווק דיגיטלי שידאגו שהאתר שלכם יאפשר חוויית משתמש חיובית וממשק משתמש נגיש ופשוט לניווט שיקל על המבקרים באתר למצוא את התוכן שהם מחפשים ולבסוף לבצע רכישה. פנו אל המומחים עוד היום ותנו לעסק שלכם הזדמנות ממשית לצמוח ולהרוויח.

 

 

zap-x-img לכתבה הקודמת לכתבה הבאה zap-x-img

יכול לעניין אותך

לכל הפוסטיםzap-x-img

מדוע מסחר אלקטרוני הוא המתנה הכי גדולה עבור העסק שלכם?

הכל על אתרי סחר ואתרי תדמית, שני סוגי אתרי האינטרנט שנהוג להקים לעסקים. למה הם חשובים, מה ההבדל ביניהם ואיך כל אחד מהם יתרום לרווחים של העסק שלכם?

לכתבה המלאה zap-x-img

7 סיבות שהעסק שלכם צריך אתר אינטרנט

הכל על אתרי סחר ואתרי תדמית, שני סוגי אתרי האינטרנט שנהוג להקים לעסקים. למה הם חשובים, מה ההבדל ביניהם ואיך כל אחד מהם יתרום לרווחים של העסק שלכם?

לכתבה המלאה zap-x-img

אתר רספונסיבי לעסקים – המדריך המלא

הכל על אתרי סחר ואתרי תדמית, שני סוגי אתרי האינטרנט שנהוג להקים לעסקים. למה הם חשובים, מה ההבדל ביניהם ואיך כל אחד מהם יתרום לרווחים של העסק שלכם?

לכתבה המלאה zap-x-img

UX ו-UI: למה חוויית המשתמש וממשק המשתמש כל כך חשובים לאתר שלכם?

הכל על אתרי סחר ואתרי תדמית, שני סוגי אתרי האינטרנט שנהוג להקים לעסקים. למה הם חשובים, מה ההבדל ביניהם ואיך כל אחד מהם יתרום לרווחים של העסק שלכם?

לכתבה המלאה zap-x-img

אתרי סחר ותדמית – איזה סוג אתר אינטרנט יקדם את העסק שלכם?

הכל על אתרי סחר ואתרי תדמית, שני סוגי אתרי האינטרנט שנהוג להקים לעסקים. למה הם חשובים, מה ההבדל ביניהם ואיך כל אחד מהם יתרום לרווחים של העסק שלכם?

לכתבה המלאה zap-x-img

בוחרים את החבילה שהכי מתאימה לעסק שלכם ועולים לאוויר

לחבילות שלנו

יש לכם שאלה? בואו נדבר!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם...

whatsapp
X

תדמית

Fill in the form below to book a 30 min no-obligation consulting session.

I will reply within 24 hours.

דילוג לתוכן