כתבות

אתרי סחר ותדמית – איזה סוג אתר אינטרנט יקדם את העסק שלכם?

ישנם סוגים רבים ומגוונים של אתרים ברשת, המשמשים למטרות שונות, כמו בלוגים, פורטלים, אתרי חדשות, אתרים ממשלתיים ועוד. כיום, קשה לחשוב על עסק שמתפקד ללא אתר אינטרנט, בלי קשר לגודלו ואופיו. עבור בעלי עסקים, הבחירה בסוג אתר האינטרנט של העסק מתחלקת לרוב בין שני סוגים: אתר תדמית, כלומר אתר מקצועי ואינפורמטיבי, או אתר סחר, שהוא חנות וירטואלית בה ניתן למכור מוצרים ושירותים.

שני סוגי האתרים יכולים להיות בעלי דומיין, כתובת אינטרנט ייחודית, או להתפרסם בתוך אתר אינדקס עם כתובת אינטרנט משנית, מה שנקרא סאב-דומיין.

אמנם כל העסקים עוסקים במכירה של שירותים או מוצרים, אך אתר סחר לא בהכרח יתאים לכל עסק. נוסף על כך, גם עסק בעל מוניטין יכול להיות זקוק לאתר תדמית. כל ההסברים לפניכם:

מהו אתר תדמית?

אתר תדמית הוא אתר אינפורמטיבי שמייצג חברה, עסק או בעל מקצוע, והוא בגדר מוצר הכרחי למינוף כל עסק שרוצה להיתפס כלגיטימי ומקצועי.

כדי לבנות אתר תדמית יש להבין את מהות העסק ומטרתו וכן את הקהל שהוא משרת והמיתוג המתאים לו. תהליך זה נקרא אפיון ונעשה על ידי אנשי מקצוע. באפיון עסק בוחנים את החוזקות והחולשות שלו, מבררים מי המתחרים בתחום, ובודקים עם בעל העסק כיצד ירצה שהעסק יתפתח ולאילו קהלים נוספים ירצה להגיע.

אתר תדמית הוא ללא ספק הדרך למשוך לקוחות חדשים לעסק, למשל, לקוח פוטנציאלי שמחפש בגוגל מידע על שירות או מוצר שאתם מוכרים, או גולש שמחפש פרטים אודות בית העסק הספציפי שלכם, חייב למצוא אתכם ברשת ולהשתכנע שהוא רוצה לקבל שירות או מוצר מכם.

אתר התדמית הוא כאמור אתר אינפורמטיבי ברובו ומשמש גם ככרטיס ביקור דיגיטלי לעסק - אליו תוכלו לשלוח לקוחות להתרשם מעשייתכם ולהבין לעומק מהו השירות שאתם מציעים.

בדרך כלל, אתר תדמית הוא אתר בהיקף קטן, כחמישה עמודים, אותם ניתן להרחיב באמצעות מידע, פרטים ותמונות בכל עת. אתר כזה יכלול גם את מיתוג העסק, אם נעשה מיתוג מקצועי כולל לוגו, חשוב שהאתר יכיל את כל האינפורמציה הזו שתעזור לגולשים להתחבר לעסק שלכם ולהעדיף אותו על עסקים דומים.

מה חייב להיות באתר תדמית:

  • עמודים בהתאמה אישית, כגון עמוד הבית, עמוד אודות, עמוד עם מידע על הצוות, עמוד המפרט את סוגי השירותים שאתם מספקים, תיק עבודות, המלצות של לקוחות, בלוג, גלריית תמונות, עמוד יצירת קשר ועוד.
  • תכנים איכותיים, שימושיים ומניעים לפעולה בכל עמוד.
  • כלים שמעודדים הנעה לפעולה ויוצרים לעסק לידים כגון כפתורי "צור קשר" שמובילים לטלפון, ווטסאפ או מייל של העסק, "קביעת תור", "שלח לנייד" וכדומה, המייצרים אינטראקציה ממשית בין הלקוח לעסק שלכם.
  • עיצוב ואפיון שמותאם לתחום העיסוק שלכם עם חוויית משתמש נוחה – בתמיכה של מעצב ואיש תוכן.
  • התאמה אוטומטית לגלישה מכל מכשיר (רספונסיביות) – מחשב, טלפון חכם וטאבלט – ומכל יצרנית, כולל אנדרואיד, אפל, שיאומי וכו׳.
  • ממשק ניהול נוח שיאפשר לכם, בעלי העסק, לעדכן את האתר בקלות. לחילופין, תוכלו להשאיר את העבודה למומחים שבנו לכם את האתר.

אתר תדמית בזאפ

יחידתzapx  הפועלת בשיתוף פעולה עם פלטפורמת בניית האתרים wix, מציעה מעטפת כוללת לבניית אתרי תדמית לעסקים. היחידה כוללת מחלקת אפיון, צוות אנשי תוכן, מומחי שיווק דיגיטלי עם הכשרה בממשק משתמש וחוויית משתמש וכמובן סטודיו מקצועי לעיצוב אתרים.

השירות של יחידתzapx  כולל כלים מובנים לקידום אורגני והעלאת החשיפה לאתר העסק שלכם, וזמינה ללוות אתכם בכל צעד. אתרי תדמית קטנים עם כתובת אינטרנט משנית ייהנו גם מיתרון החשיפה הגדולה של קבוצת אתרי האינדקסzap .

מהו אתר סחר?

אתר סחר הוא חנות וירטואלית בה צרכנים יכולים לבצע רכישות אונליין ולהזמין אליהם מוצרים עד הבית. אתר מסחר אלקטרוני, או פשוט איקומרס (ecommerce), הוא בגדר חובה לכל עסק שמוכר מוצרים ושירותים כגון אופנה, מוצרי אלקטרוניקה חופשות, טיסות וקורסים.

המסחר אלקטרוני, שנמצא בצמיחה מתמדת, קיבל דחיפה משמעותית מתחילת תקופת הקורונה והפך לחלק מרכזי בפעילות העסקית של חברות רבות. למעשה, מי שלא החזיק באתר סחר אונליין והסתמך על חנויות פיזיות בתקופות הסגרים והבידודים, מצא את עצמו ללא תחליף להכנסה שאבדה.

האתרים המוכרים והרווחיים בעולם כמו אמזון, עלי אקספרס ואיביי הם אתרי מסחר אלקטרוני, אך הגודל לא קובע כאן. כל עסק, קטן או בינוני, המספק שירות, מוצר פיזי או דיגיטלי, צריך אתר סחר.

את אתרי הסחר באינטרנט נהוג לחלק בין אתרי B2C (Business to Consumer) - עסקה בין עסק ללקוח, לבין אתרי B2B (Business to Businees) – עסקה בין שני גופים עסקיים.

מה חייב להיות באתר סחר:

  • עמודים בהתאמה אישית, כגון: עמוד בית, עמודי שירות ותוכן, קטלוג מוצרים וקטגוריות, מנוע חיפוש פנימי עם השלמה אוטומטית, אזור אישי ללקוח, היסטוריית רכישות ועגלת קניות.
  • פתרונות סליקה (לעסקאות מקוונות) ושילוח.
  • אבטחה למידע מוגן כמו פרטי כרטיס אשראי ותעודת זהות של לקוחות.
  • חיבור לשירות הפקת חשבוניות.
  • ממשק ניהול אתר, לקוחות, הזמנות ומלאי.
  • כפתורי שיתוף מוצרים בשלל פלטפורמות (WhatsApp, פייסבוק ועוד) וכפתורי מדיה חברתית של העסק.
  • אפשרות הרשמה לדיוור (ניוזלטר).
  • מערכת לניהול והצעה של קופונים.
  • עמידה בתנאי תקנות הגנת הצרכן, הכוללים את תנאי השימוש, הנגישות, הפרטיות, המכר מרחוק ועוד.

אתר סחר בזאפ

יחידתzapx  בקבוצת זאפ, מקיימת שותפות עם פלטפורמת בניית האתרים wix המציעה פתרונות טכנולוגיים מתקדמים וייחודיים לאתרי סחר. יחידתzapx  מנהלת את תהליך בניית אתר הסחר מא' ועד ת' ותדאג להקים לכם חנות וירטואלית המותאמת באופן מושלם לצרכים ולדרישות שלכם – עם ממשקים מדויקים ונוחים, עיצוב מלוטש וכל פתרונות ניהול האתר.

להתאמת אתר לעסק שלכם, צרו קשר עם אנשי המקצוע שלנו עוד היום.

zap-x-img לכתבה הקודמת

יכול לעניין אותך

לכל הפוסטיםzap-x-img

מדוע מסחר אלקטרוני הוא המתנה הכי גדולה עבור העסק שלכם?

הכל על אתרי סחר ואתרי תדמית, שני סוגי אתרי האינטרנט שנהוג להקים לעסקים. למה הם חשובים, מה ההבדל ביניהם ואיך כל אחד מהם יתרום לרווחים של העסק שלכם?

לכתבה המלאה zap-x-img

7 סיבות שהעסק שלכם צריך אתר אינטרנט

הכל על אתרי סחר ואתרי תדמית, שני סוגי אתרי האינטרנט שנהוג להקים לעסקים. למה הם חשובים, מה ההבדל ביניהם ואיך כל אחד מהם יתרום לרווחים של העסק שלכם?

לכתבה המלאה zap-x-img

אתר רספונסיבי לעסקים – המדריך המלא

הכל על אתרי סחר ואתרי תדמית, שני סוגי אתרי האינטרנט שנהוג להקים לעסקים. למה הם חשובים, מה ההבדל ביניהם ואיך כל אחד מהם יתרום לרווחים של העסק שלכם?

לכתבה המלאה zap-x-img

איך תהפכו אתר אינטרנט לאמצעי שיווק נוסף לעסק?

הכל על אתרי סחר ואתרי תדמית, שני סוגי אתרי האינטרנט שנהוג להקים לעסקים. למה הם חשובים, מה ההבדל ביניהם ואיך כל אחד מהם יתרום לרווחים של העסק שלכם?

לכתבה המלאה zap-x-img

UX ו-UI: למה חוויית המשתמש וממשק המשתמש כל כך חשובים לאתר שלכם?

הכל על אתרי סחר ואתרי תדמית, שני סוגי אתרי האינטרנט שנהוג להקים לעסקים. למה הם חשובים, מה ההבדל ביניהם ואיך כל אחד מהם יתרום לרווחים של העסק שלכם?

לכתבה המלאה zap-x-img

בוחרים את החבילה שהכי מתאימה לעסק שלכם ועולים לאוויר

לחבילות שלנו

יש לכם שאלה? בואו נדבר!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם...

whatsapp
X

תדמית

Fill in the form below to book a 30 min no-obligation consulting session.

I will reply within 24 hours.

דילוג לתוכן